Ouderbijdrage

De ouderbijdrage wordt vooraf geïncasseerd op de 1e van
de maand. Bij kinderen die op het laatste moment geplaatst worden, tellen we het eerste gedeelte bij de daaropvolgende maand op.

 

Regelmatig komt het voor dat de ouderbijdrage niet kan worden afgeschreven van uw rekening (stornering). Zorgt u er in ieder geval voor dat op de rekening die u opgeeft geïncasseerd mag en kan worden. Het brengt voor ons veel extra werk mee en die tijd besteden we liever aan de ontwikkeling van uw kind. Wij sturen u een mail wanneer wij niet kunnen incasseren van uw rekening, met de vraag of u dit z.s.m. wilt overmaken aan de Stichting.

 

Als ouders door omstandigheden niet in de gelegenheid zijn de ouderbijdrage te betalen kunnen zij contact opnemen met de directie.

 

De ouderbijdrage bedraagt:

€ 30,00 voor één dagdeel

€ 60,00 voor twee dagdelen

€ 90,00 voor drie dagdelen 

€ 21,00 voor kinderen met een verwijzing van consultatiebureau, huisarts of kinderarts ongeacht het aantal dagdelen.

De ouderbijdrage wordt geïnd via een automatische incasso. Dit bedrag wordt berekend tot en met de dag dat uw kind afscheid neemt van de peuterspeelzaal. Wij schrijven uw kind automatisch uit wanneer hij/zij de leeftijd van 4 jaar bereikt.

 

De ouderbijdrage is berekend over 11 maanden per jaar. De schoolvakanties nemen we hierin mee, anders moeten we iedere maand een ander bedrag incasseren. In principe starten alle kinderen per de 1e van de maand, maar in augustus is dat afhankelijk van het einde van de schoolvakantie. Er wordt één maand per jaar geen ouderbijdrage geïncasseerd. 

In 2014 zal in juli en augustus 2 weken geïncasseerd worden.

 

Wanneer er 14 dagen na de eerste factuurdatum niet is betaald, ontvangt u een herinnering per email.

Wanneer wij niet kunnen incasseren van uw rekening, ontvangt u een verzoek tot het zelf overmaken van het factuurbedrag via email.

Wanneer er 3 maanden niet betaald is wordt uw kind de toegang tot de zaal ontzegt en uw dossier overgedragen aan het incassobureau. De afgelopen periode is onze debiteurenlijst behoorlijk opgelopen, elke maand zijn er vele weigeringen van de incasso inning. Wij zijn erg afhankelijk van de ouderbijdrage en voeren daarom deze regel. Mocht er iets mis gaan met de betaling en er in de tweede maand geen afschrijving plaatsvinden neemt u dan contact op met het secretariaat. Beter te vroeg gebeld dan een achterstand die alsnog betaald moet worden.